Strona głównaDodaj do ulubionychPowiększ tekstZmniejsz tekst
Strona główna
 
Menu
Podinspektor/inspektor w Oddziale Rejestracji i Oznaczania Pojazdów w Wydziale Praw Jazdy i Rejestracji Pojazdów w Departamencie Obsługi i Administracji<<

2015-07-21

Urząd Miasta Łodzi
ul. Piotrkowska 104, 90-926 Łódź,

ogłasza nabór kandydatów do pracy na wolne stanowisko urzędnicze

podinspektor/inspektor
w Oddziale Rejestracji i Oznaczania Pojazdów
w Wydziale Praw Jazdy i Rejestracji Pojazdów
w Departamencie Obsługi i Administracji

Wymiar czasu pracy: 3 etaty – pełen wymiar czasu pracy na każdym etacie
Numer ewidencyjny naboru: 48/DOA-PJR.III/4/VII/2015
Data publikacji ogłoszenia: 21 lipca 2015 roku
Termin składania ofert: 31 lipca 2015 roku
Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych: < 6%

Warunki pracy na stanowisku:

  • siedziba Wydziału – ul. Smugowa 26a i 30/32 (budynek nie jest przystosowany dla osób z dysfunkcją ruchu),
  • praca przy komputerze,
  • praca w pozycji siedzącej,
  • możliwa praca poza siedzibą Wydziału,
  • praca z trudnym klientem.

Do zakresu zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało w szczególności:

  • przygotowywanie projektów lub wydawanie decyzji administracyjnych w sprawach związanych z rejestracją pojazdów,
  • prowadzenie postępowań wyjaśniających w sprawie rejestracji, czasowej rejestracji, wyrejestrowania, wyrejestrowania czasowego pojazdów,
  • wydawanie dowodów rejestracyjnych, pozwoleń czasowych, nalepek kontrolnych, zalegalizowanych tablic rejestracyjnych,
  • udostępnianie danych o pojazdach i ich właścicielach z ewidencji uprawnionym osobom lub organom,
  • wydawanie kart pojazdów dla pojazdów samochodowych rejestrowanych po raz pierwszy na terytorium RP (z wyłączeniem pojazdów fabrycznie nowych, zakupionych na terytorium RP),
  • wydawanie pozwoleń czasowych i tablic tymczasowych na wniosek właściciela w celu przejazdu z miejsca zakupu, konieczności dokonania badania homologacyjnego, badania technicznego lub naprawy jak również wywozu za granicę,
  • wpisywanie do dowodu rejestracyjnego lub pozwolenia czasowego odpowiednich zastrzeżeń, jeżeli używanie pojazdu jest zależne od szczególnych warunków określonych przepisami,
  • aktualizowanie danych w kartach pojazdu ze względu na zmianę stanu faktycznego w dowodzie rejestracyjnym oraz wydawanie nowych dowodów rejestracyjnych z uwagi na zmianę stanu faktycznego,
  • dokonywanie czynności związanych z zamieszczeniem lub wykreśleniem w dowodzie rejestracyjnym adnotacji o zastawie rejestrowym,
  • przekazywanie do Centralnej Ewidencji Pojazdów danych i informacji o pojazdach zarejestrowanych oraz ich właścicielach lub niektórych posiadaczach,
  • wydawanie skierowań na badania techniczne dodatkowe w razie uzasadnionego przypuszczenia, że pojazd zagraża bezpieczeństwu ruchu lub narusza wymagania ochrony środowiska,
  • wydawanie zatrzymanych przez Policję dowodów rejestracyjnych i pozwoleń czasowych po ustaniu przyczyn ich zatrzymania,
  • wydawanie wtórników dokumentów, wymienianie tablic rejestracyjnych oraz wydawanie zaświadczeń potwierdzających fakt lub stan prawny wynikający z prowadzonych rejestrów lub z informatycznej bazy danych,
  • wysyłanie do organów rejestrujących w terenie zawiadomień o zarejestrowaniu oraz dokonywanie potwierdzeń danych pojazdu i właściciela,
  • prowadzenie innych spraw wynikających z ustawy prawo o ruchu drogowym związanych z realizacją zadań z zakresu rejestracji pojazdów,
  • współpracowanie z Archiwum Zakładowym w zakresie prawidłowego klasyfikowania akt, tworzenia teczek i przygotowywania do przekazania do Archiwum Zakładowego w terminie przewidzianym w instrukcji kancelaryjnej,
  • archiwizowanie dokumentów tj. ewidencjonowanie, przechowywanie i zabezpieczanie akt,
  • wydzielanie z zasobów archiwum i brakowanie dokumentacji niearchiwalnej, której okres przechowywania już minął,
  • wykonywanie na polecenie przełożonych innych zadań Oddziału, pozostających w zakresie jego właściwości.

Wymagania niezbędne/konieczne:

  • obywatelstwo polskie z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych,
  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  • niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • nieposzlakowana opinia,
  • wykształcenie: na stanowisko podinspektora-minimum średnie, na stanowisko inspektora-wyższe,
  • staż pracy: w przypadku stanowiska podinspektora z wykształceniem średnim wymagany jest minimum 3-letni staż pracy, w przypadku stanowiska podinspektora z wykształceniem wyższym staż pracy nie jest wymagany, w przypadku stanowiska inspektora wymagany jest minimum 3-letni staż pracy,
  • znajomość ustaw: prawo o ruchu drogowym, o ochronie danych osobowych, o opłacie skarbowej,
  • znajomość aktów wykonawczych do ww. ustaw oraz rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych,
  • znajomość ustaw: o samorządzie gminnym, o pracownikach samorządowych,
  • znajomość Strategii Zintegrowanego Rozwoju Łodzi 2020+,
  • znajomość zasad funkcjonowania samorządu terytorialnego i procedur administracyjnych (KPA),
  • umiejętność biegłej obsługi komputera (MS Office),
  • umiejętność obsługi urządzeń biurowych.

Wymagania dodatkowe:

  • ukończone kursy/szkolenia w zakresie znajomości:
    • kodeksu postępowania administracyjnego,
    • ochrony danych osobowych,
    • obsługi arkusza kalkulacyjnego MS Excel – podstawy i opcje zaawansowane,
    • MS Word – podstawy i opcje zaawansowane,
    • rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych,
  • doświadczenie zawodowe na stanowisku związanym z rejestracją pojazdów,
  • doświadczenie zawodowe w administracji publicznej,
  • doświadczenie w obsłudze klienta,
  • znajomość systemu informatycznego „POJAZD”,
  • znajomość systemu finansowo-księgowego „KASA”.

Oferta kandydata musi zawierać:

  • CV wraz z listem motywacyjnym,
  • oryginał kwestionariusza osobowego dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (wymagany druk kwestionariusza osobowego do pobrania na stronie BIP Urzędu Miasta Łodzi),
  • kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, doświadczenie zawodowe, ewentualne dodatkowe uprawnienia i kwalifikacje,
  • kserokopie świadectw pracy i/lub w przypadku pozostawania w stosunku pracy, zaświadczenie o zatrudnieniu potwierdzające wymagany staż pracy,
  • w przypadku niepełnosprawności kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność,
  • oświadczenia stanowiące załącznik nr 3 do Procedury naboru kandydatów na wolne stanowiska urzędnicze w Urzędzie Miasta Łodzi oraz powołania Komisji ds. Naboru wprowadzona zarządzeniem Nr 6081/VI/14 Prezydenta Miasta Łodzi z dnia 7 kwietnia 2014 r. (wymagany druk oświadczeń do pobrania na stronie BIP Urzędu Miasta Łodzi):
    • oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego lub kserokopia dowodu osobistego,
    • oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa państwa Unii Europejskiej lub innego państwa, którego obywatelom przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej* (dotyczy kandydatów nieposiadających obywatelstwa polskiego),
    • oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych oraz że nie toczy się wobec kandydata postępowanie karne,
    • oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
    • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 o ochronie danych,
  • dokumenty potwierdzające znajomość języka polskiego (dotyczy kandydatów nieposiadających obywatelstwa polskiego):
    • certyfikat znajomości języka polskiego poświadczający zdany egzamin z języka polskiego na poziomie średnim ogólnym lub zaawansowanym wydany przez Państwową Komisję Poświadczania Znajomości Języka Polskiego jako Obcego,
    • dokument potwierdzający ukończenie studiów wyższych prowadzonych w języku polskim,
    • świadectwo dojrzałości uzyskane w polskim systemie oświaty,
    • świadectwo nabycia uprawnień do wykonywania zawodu tłumacza przysięgłego wydane przez Ministra Sprawiedliwości.

W przypadku przedstawienia przez kandydata dokumentów w języku obcym, należy dołączyć ich tłumaczenie na język polski dokonane bezpośrednio przez kandydata albo biuro tłumaczeń, albo tłumacza przysięgłego.

Dokumenty zawarte w zamkniętej kopercie z podanym imieniem, nazwiskiem i adresem zwrotnym kandydata oraz z dopiskiem: „Nabór Nr 48/DOA-PJR.III/4/VII/2015” należy składać osobiście lub przesyłać na adres:

Urząd Miasta Łodzi
Wydział Zarządzania Kontaktami z Mieszkańcami w Departamencie Obsługi i Administracji,
ul. Piotrkowska 110 (wejście od Pasażu Schillera), 90-926 Łódź,
Łódzkie Centrum Kontaktu z Mieszkańcami,

w terminie do dnia: 31 lipca 2015 roku

Za datę doręczenia uważa się datę otrzymania dokumentów przez Urząd (datę wpływu). Dokumenty doręczone po ww. terminie składania dokumentów nie będą rozpatrywane.

Nabór realizowany jest zgodnie z procedurą określoną szczegółowo w zarządzeniu Nr 6081/VI/14 Prezydenta Miasta Łodzi z dnia 7 kwietnia 2014 r. w sprawie wprowadzenia „Procedury naboru kandydatów na wolne stanowiska urzędnicze w Urzędzie Miasta Łodzi oraz powołania Komisji ds. Naboru”.

Przewodniczący
Komisji ds. Naboru
Barbara Mrozowska-Nieradko


Źródło: Departament Prezydenta, Biuro ds. Zarządzania Kadrami
Informację wprowadził(a): Tomasz Wilk (2015-07-21)
Rejestr zmian | Statystyka | Liczba odwiedzin: 2087
Redakcja     Administracja     Wykonanie:  P®ESTO