Strona głównaDodaj do ulubionychPowiększ tekstZmniejsz tekst
Strona główna
 
Menu
Podinspektor/inspektor w Oddziale ds. Organizacji Urzędu Miasta Łodzi w Biurze ds. Zarządzania Kadrami w Departamencie Prezydenta <<

2015-08-13

Urząd Miasta Łodzi
ul. Piotrkowska 104, 90-926 Łódź,

ogłasza nabór kandydatów do pracy na wolne stanowisko urzędnicze

podinspektor/inspektor
w Oddziale ds. Organizacji Urzędu Miasta Łodzi
w Biurze ds. Zarządzania Kadrami
w Departamencie Prezydenta

Wymiar czasu pracy: 1 etat – pełen wymiar czasu pracy
Numer ewidencyjny naboru: 61/DPr-BZK.IV/2/VIII/2015
Data publikacji ogłoszenia: 13 sierpnia 2015 roku
Termin składania ofert: 24 sierpnia 2015 roku
Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych: < 6%

Warunki pracy na stanowisku:

  • siedziba Biura – ul. Piotrkowska 104 (budynek nie jest przystosowany dla osób z dysfunkcją ruchu),
  • praca przy komputerze,
  • praca w pozycji siedzącej,
  • możliwa praca poza siedzibą Biura,
  • dyspozycyjność.

Do zakresu zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało w szczególności:

  • udział w prowadzeniu spraw związanych z organizacją i funkcjonowaniem Urzędu Miasta Łodzi, w tym:
    • przygotowywanie propozycji zmian regulaminu organizacyjnego i jego aktualizowanie,
    • opiniowanie propozycji dotyczących zmian organizacyjnych zgłaszanych przez komórki organizacyjne Urzędu,
  • przygotowywanie projektów aktów prawnych związanych z regulaminem organizacyjnym, w tym:
    • zakresu spraw powierzonych przez Prezydenta Miasta Łodzi Wiceprezydentom Miasta, Sekretarzowi Miasta i Skarbnikowi Miasta,
    • propozycji rozstrzygnięć sporów kompetencyjnych między departamentami Urzędu Miasta dotyczących realizowania zadań,
  • przygotowywanie projektów zarządzeń Prezydenta Miasta Łodzi w sprawie upoważnień do:
    • składania oświadczeń woli w zakresie zarządzania mieniem Miasta Łodzi,
    • zatwierdzania dowodów księgowych do wypłaty z budżetu miasta Łodzi i funduszy,
  • opiniowanie projektów aktów prawnych odnoszących się do ustroju, zasad funkcjonowania i kompetencji jednostek samorządu terytorialnego,
  • współpraca z komórkami organizacyjnymi Urzędu Miasta Łodzi oraz miejskimi jednostkami organizacyjnymi w sprawach należących do zakresu zadań Oddziału,
  • archiwizowanie dokumentacji w zakresie spraw prowadzonych przez Oddział,
  • wykonywanie na polecenie przełożonych innych zadań pozostających w zakresie właściwości Biura.

Wymagania niezbędne/konieczne:

  • obywatelstwo polskie z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych,
  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  • niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • nieposzlakowana opinia,
  • wykształcenie wyższe magisterskie o kierunku: prawo lub administracja lub zarządzanie lub politologia,
  • staż pracy: w przypadku stanowiska podinspektora staż pracy nie jest wymagany, w przypadku stanowiska inspektora wymagany jest minimum 3-letni staż pracy,
  • znajomość ustaw: o samorządzie gminnym, o samorządzie powiatowym, o pracownikach samorządowych, o dostępie do informacji publicznej, o ochronie danych osobowych,
  • znajomość Strategii Zintegrowanego Rozwoju Łodzi 2020+,
  • znajomość zasad funkcjonowania samorządu terytorialnego i procedur administracyjnych (KPA),
  • znajomość zasad przygotowywania projektów aktów prawnych,
  • umiejętność biegłej obsługi komputera (MS Office),
  • umiejętność obsługi urządzeń biurowych.

Wymagania dodatkowe:

  • doświadczenie zawodowe w jednostkach administracji publicznej.

Oferta kandydata musi zawierać:

  • CV wraz z listem motywacyjnym,
  • oryginał kwestionariusza osobowego dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (wymagany druk kwestionariusza osobowego do pobrania na stronie BIP Urzędu Miasta Łodzi),
  • kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, doświadczenie zawodowe, ewentualne dodatkowe uprawnienia i kwalifikacje,
  • kserokopie świadectw pracy i/lub w przypadku pozostawania w stosunku pracy, zaświadczenie o zatrudnieniu potwierdzające wymagany staż pracy,
  • w przypadku niepełnosprawności kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność,
  • oświadczenia stanowiące załącznik nr 3 do Procedury naboru kandydatów na wolne stanowiska urzędnicze w Urzędzie Miasta Łodzi oraz powołania Komisji ds. Naboru wprowadzona zarządzeniem Nr 6081/VI/14 Prezydenta Miasta Łodzi z dnia 7 kwietnia 2014 r. (wymagany druk oświadczeń do pobrania na stronie BIP Urzędu Miasta Łodzi):
    • oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego lub kserokopia dowodu osobistego,
    • oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa państwa Unii Europejskiej lub innego państwa, którego obywatelom przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej* (dotyczy kandydatów nieposiadających obywatelstwa polskiego),
    • oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych oraz że nie toczy się wobec kandydata postępowanie karne,
    • oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
    • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.),
  • dokumenty potwierdzające znajomość języka polskiego (dotyczy kandydatów nieposiadających obywatelstwa polskiego):
    • certyfikat znajomości języka polskiego poświadczający zdany egzamin z języka polskiego na poziomie średnim ogólnym lub zaawansowanym wydany przez Państwową Komisję Poświadczania Znajomości Języka Polskiego jako Obcego,
    • dokument potwierdzający ukończenie studiów wyższych prowadzonych w języku polskim,
    • świadectwo dojrzałości uzyskane w polskim systemie oświaty,
    • świadectwo nabycia uprawnień do wykonywania zawodu tłumacza przysięgłego wydane przez Ministra Sprawiedliwości.

W przypadku przedstawienia przez kandydata dokumentów w języku obcym, należy dołączyć ich tłumaczenie na język polski dokonane bezpośrednio przez kandydata albo biuro tłumaczeń, albo tłumacza przysięgłego.

Dokumenty zawarte w zamkniętej kopercie z podanym imieniem, nazwiskiem i adresem zwrotnym kandydata oraz z dopiskiem: „61/DPr-BZK.IV/2/VIII/2015” należy składać osobiście lub przesyłać na adres:

Urząd Miasta Łodzi
Wydział Zarządzania Kontaktami z Mieszkańcami w Departamencie Obsługi i Administracji,
ul. Piotrkowska 110 (wejście od Pasażu Schillera), 90-926 Łódź,
Łódzkie Centrum Kontaktu z Mieszkańcami,

w terminie do dnia: 24 sierpnia 2015 roku

Za datę doręczenia uważa się datę otrzymania dokumentów przez Urząd (datę wpływu). Dokumenty doręczone po ww. terminie składania dokumentów nie będą rozpatrywane.

Nabór realizowany jest zgodnie z procedurą określoną szczegółowo w zarządzeniu Nr 6081/VI/14 Prezydenta Miasta Łodzi z dnia 7 kwietnia 2014 r. w sprawie wprowadzenia „Procedury naboru kandydatów na wolne stanowiska urzędnicze w Urzędzie Miasta Łodzi oraz powołania Komisji ds. Naboru”.

Przewodniczący
Komisji ds. Naboru
Barbara Mrozowska-Nieradko


Źródło: Departament Prezydenta, Biuro ds. Zarządzania Kadrami
Informację wprowadził(a): Katarzyna Kraśniewska (2015-08-13)
Rejestr zmian | Statystyka | Liczba odwiedzin: 2165
Redakcja     Administracja     Wykonanie:  P®ESTO