Strona głównaDodaj do ulubionychPowiększ tekstZmniejsz tekst
Strona główna
 
Menu
Podinspektor/inspektor w Oddziale Zarządzania Ruchem na Drogach w Biurze Inżyniera Miasta w Departamencie Gospodarowania Majątkiem<<

2015-12-21

Urząd Miasta Łodzi
ul. Piotrkowska 104, 90-926 Łódź,

ogłasza nabór kandydatów do pracy na wolne stanowisko urzędnicze

podinspektor/inspektor
w Oddziale Zarządzania Ruchem na Drogach
w Biurze Inżyniera Miasta
w Departamencie Gospodarowania Majątkiem

Wymiar czasu pracy: 1 etat – pełen wymiar czasu pracy
Numer ewidencyjny naboru: 85/DGM - BIM.II/3/XII/2015
Data publikacji ogłoszenia: 21 grudnia 2015 roku
Termin składania ofert: 31 grudnia 2015 roku
Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych: < 6%

Warunki pracy na stanowisku:

  • siedziba Oddziału ul. Piotrkowska 175 (budynki nie są przystosowane dla osób z dysfunkcją ruchu),
  • praca przy komputerze,
  • praca w pozycji siedzącej,
  • praca w terenie.

Do zakresu zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należała w szczególności:

  • rozpatrywanie projektów organizacji ruchu oraz wniosków dotyczących zmian organizacji ruchu,
  • zatwierdzanie organizacji ruchu (stałych i czasowych) na podstawie złożonych projektów oraz w zakresie usytuowania przystanków komunikacyjnych i postojów taksówek,
  • przekazywanie zatwierdzonych organizacji ruchu do realizacji,
  • prowadzenie ewidencji projektów organizacji ruchu oraz ich przechowywanie,
  • opiniowanie geometrii dróg w projektach budowlanych dróg publicznych oraz dróg wewnętrznych zlokalizowanych na terenach zarządzanych przez Miasto Łódź,
  • kontrola prawidłowości zastosowania i funkcjonowania znaków drogowych, sygnalizacji świetlnej oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego oraz ich zgodności z zatwierdzoną organizacją ruchu, a także rozpatrywanie uwag i interwencji zgłaszanych w tym zakresie,
  • wprowadzanie tymczasowych zakazów lub ograniczeń w ruchu w przypadku zdarzeń w pasie drogowym lub w jego pobliżu, w wyniku których nastąpiło lub może nastąpić zagrożenie bezpieczeństwa ruchu drogowego lub wystąpienia szkód materialnych,
  • przekazywanie wytycznych do projektowania nowych dróg i modernizacji istniejących,
  • opracowywanie lub zlecanie do opracowania projektów organizacji ruchu uwzględniających wnioski wynikające z przeprowadzanych analiz organizacji ruchu,
  • współpraca w zakresie organizacji ruchu i jego bezpieczeństwa z innymi organami zarządzającymi ruchem,
  • wykonywanie, na polecenie przełożonych, innych zadań Oddziału oraz zadań zleconych Oddziałowi, pozostających w zakresie jego właściwości.

Wymagania niezbędne/konieczne:

  • obywatelstwo polskie z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych,
  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  • niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • nieposzlakowana opinia,
  • wykształcenie: na stanowisko podinspektora – minimum średnie techniczne, na stanowisko inspektora – wyższe,
  • staż pracy: w przypadku stanowiska podinspektora z wykształceniem średnim technicznym wymagany jest minimum 3-letni staż pracy, w przypadku stanowiska podinspektora z wykształceniem wyższym staż pracy nie jest wymagany, w przypadku stanowiska inspektora wymagany jest minimum 3-letni staż pracy,
  • prawo jazdy kat. B (doświadczenie w prowadzeniu samochodu),
  • wiedza z zakresu ustaw: o samorządzie gminnym, o samorządzie powiatowym, o pracownikach samorządowych, o dostępie do informacji publicznej, o ochronie danych osobowych, o opłacie skarbowej, o drogach publicznych, Prawo o ruchu drogowym, Prawo zamówień publicznych,
  • znajomość rozporządzenia w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzaniem,
  • znajomość rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych,
  • znajomość zasad funkcjonowania samorządu terytorialnego i procedur administracyjnych (Kpa),
  • znajomość Strategii Zintegrowanego Rozwoju Łodzi 2020+,
  • umiejętność biegłej obsługi komputera (MS Office),
  • umiejętność obsługi urządzeń biurowych.

Wymagania dodatkowe:

  • ukończone kursy dotyczące zarządzania ruchem na drogach,
  • doświadczenie zawodowe w jednostkach administracji publicznej,
  • umiejętność przygotowywania pism urzędowych.

Oferta kandydata musi zawierać:

  • CV wraz z listem motywacyjnym,
  • oryginał kwestionariusza osobowego dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (wymagany druk kwestionariusza osobowego do pobrania na stronie BIP Urzędu Miasta Łodzi),
  • kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, ewentualne dodatkowe uprawnienia i kwalifikacje,
  • kserokopie świadectw pracy i/lub w przypadku pozostawania w stosunku pracy, zaświadczenie o zatrudnieniu potwierdzające wymagany staż pracy,
  • kserokopia prawa jazdy kat. B,
  • w przypadku niepełnosprawności kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność,
  • oświadczenia stanowiące załącznik nr 3 do Procedury naboru kandydatów na wolne stanowiska urzędnicze w Urzędzie Miasta Łodzi oraz powołania Komisji ds. Naboru wprowadzona zarządzeniem Nr 6081/VI/14 Prezydenta Miasta Łodzi z dnia 7 kwietnia 2014 r. (wymagany druk oświadczeń do pobrania na stronie BIP Urzędu Miasta Łodzi):
    • oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego lub kserokopia dowodu osobistego,
    • oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa państwa Unii Europejskiej lub innego państwa, którego obywatelom przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej* (dotyczy kandydatów nieposiadających obywatelstwa polskiego),
    • oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych oraz że nie toczy się wobec kandydata postępowanie karne,
    • oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
    • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.),
  • dokumenty potwierdzające znajomość języka polskiego (dotyczy kandydatów nieposiadających obywatelstwa polskiego):
    • certyfikat znajomości języka polskiego poświadczający zdany egzamin z języka polskiego na poziomie średnim ogólnym lub zaawansowanym wydany przez Państwową Komisję Poświadczania Znajomości Języka Polskiego jako Obcego,
    • dokument potwierdzający ukończenie studiów wyższych prowadzonych w języku polskim,
    • świadectwo dojrzałości uzyskane w polskim systemie oświaty,
    • świadectwo nabycia uprawnień do wykonywania zawodu tłumacza przysięgłego wydane przez Ministra Sprawiedliwości.

W przypadku przedstawienia przez kandydata dokumentów w języku obcym, należy dołączyć ich tłumaczenie na język polski dokonane bezpośrednio przez kandydata albo biuro tłumaczeń, albo tłumacza przysięgłego.
Dokumenty zawarte w zamkniętej kopercie z podanym imieniem, nazwiskiem i adresem zwrotnym kandydata oraz z dopiskiem: „Nabór Nr 85/DGM - BIM.II/3/XII/2015” należy składać osobiście lub przesyłać na adres:

Urząd Miasta Łodzi
Wydział Zarządzania Kontaktami z Mieszkańcami w Departamencie Obsługi i Administracji,
ul. Piotrkowska 110 (wejście od Pasażu Schillera), 90-926 Łódź,
Łódzkie Centrum Kontaktu z Mieszkańcami,

w terminie do dnia: 31 grudnia 2015 roku

Za datę doręczenia uważa się datę otrzymania dokumentów przez Urząd (datę wpływu). Dokumenty doręczone po ww. terminie składania dokumentów nie będą rozpatrywane.
Nabór realizowany jest zgodnie z procedurą określoną szczegółowo w zarządzeniu Nr 6081/VI/14 Prezydenta Miasta Łodzi z dnia 7 kwietnia 2014 r. w sprawie wprowadzenia „Procedury naboru kandydatów na wolne stanowiska urzędnicze w Urzędzie Miasta Łodzi oraz powołania Komisji ds. Naboru”.

Przewodniczący
Komisji ds. Naboru
Barbara Mrozowska-Nieradko


Źródło: Departament Prezydenta, Biuro ds. Zarządzania Kadrami
Informację wprowadził(a): Violetta Gandziarska (2015-12-21)
Informację zmodyfikował(a): Violetta Gandziarska (2015-12-21)
Rejestr zmian | Statystyka | Liczba odwiedzin: 1044
Redakcja     Administracja     Wykonanie:  P®ESTO