Strona głównaDodaj do ulubionychPowiększ tekstZmniejsz tekst
Strona główna
 
Menu
Tutaj znajdziesz aktualne informacje >>>
Sprawy (według wydziałów)
Uwaga. To jest strona archiwalna.
Aktualne informacje znajdują się pod adresem: http://bip.uml.lodz.pl/urzad-miasta/zalatw-sprawe-urzedowa/wyszukiwarka-spraw/
<<

Udostępnienie spisu wyborców
Sposób załatwienia sprawy:

Udostępnienie spisu następuje poprzez udzielenie informacji, że osoba wskazana we wniosku jest ujęta w spisie wyborców lub w nim nie figuruje.
Na żądanie wnioskodawcy udzielona informacja jest potwierdzana na piśmie.

Wymagane dokumenty:

Pisemny wniosek o udostępnienie spisu wyborców

Wniosek jest udostępniony na elektronicznej platformie usług administracji publicznej (ePUAP). W celu złożenia wniosku przez elektroniczną skrzynkę podawczą niezbędne jest posiadanie bezpłatnego konta użytkownika na platformie ePUAP. Szczegółowe informacje w sprawie założenia konta zostały opisane w procedurze „potwierdzanie, przedłużanie lub unieważnianie profilu zaufanego”.

Wniosek >>>

Termin załatwienia sprawy:

Niezwłocznie

Tryb odwoławczy:

Złożenie reklamacji na nieprawidłowości w spisie wyborców.

Opłata skarbowa:

Nie podlega opłacie na podstawie art. 2, ust. 1, pkt 1, lit. d ustawy z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (Dz. U. z 2016 r. poz. 1827 z późn. zm.).

Informacje dodatkowe:

Spis wyborców udostępniany jest do wglądu w urzędzie gminy, między 21. a 8 dniem przed dniem wyborów. Udostępnienie spisu w urzędzie gminy następuje w miejscu i czasie podanym do wiadomości wyborców przez Prezydenta Miasta.

Podstawa prawna:

  1. Ustawa z dnia 5 stycznia 2011 r. Kodeks wyborczy (Dz. U. z 2017 r., poz. 15).
  2. Rozporządzenie MSW z dnia 29 grudnia 2014 r. w sprawie spisu wyborców (Dz. U. z 2015, poz. 5 z późn. zm.).
  3. Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2016 r. poz. 23 z późn. zm.).
  4. Ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. – o opłacie skarbowej (Dz. U. z 2016 r. poz. 1827 z późn. zm.).

Dokumenty do pobrania:
Szczegółowych informacji udziela:

Wydział Spraw Obywatelskich
Oddział Ewidencji Ludności
ul. Zachodnia 47
91-065 Łódź
telefon: +48 (42) 638-44-44 - Call Center – telefoniczna informacja UMŁ
adres e-mail: ewidencja@uml.lodz.pl

Sprawę prowadzi:

  1. ul. Zachodnia 47
    91-065 Łódź
    II piętro, pokój: 205, 206,
    telefon: +48 (42) 638-50-37, +48 (42) 638-50-57

  2. al. Politechniki 32
    93-590 Łódź
    parter, pokój: 003
    telefon: +48 (42) 638-56-15

  3. ul. Krzemieniecka 2B
    94-030 Łódź
    parter, stanowiska 3-4
    telefon: +48 (42) 638-52-03, +48 (42) 638-52-18

  4. ul. Piotrkowska 153
    90-440 Łódź
    parter, pokój: 003
    telefon: +48 (42) 638-57-91

  5. al. Piłsudskiego 100
    92-326 Łódź
    II piętro, pokój: 36
    telefon: +48 (42) 638-54-36

Źródło: Departament Obsługi i Administracji, Wydział Spraw Obywatelskich
Informację opracował(a): Izabela Łopusiewicz (2012-12-31)
Informację wprowadził(a): Maciej Bieniek (2012-12-31)
Rejestr zmian | Statystyka | Liczba odwiedzin: 3202406
Redakcja     Administracja     Wykonanie:  P®ESTO