Strona głównaDodaj do ulubionychPowiększ tekstZmniejsz tekst
Strona główna
 
Menu
Podinspektor/inspektor w Oddziale Księgowości Majątkowej w Wydziale Księgowości Urzędu Miasta Łodzi<<

2009-09-04

Urząd Miasta Łodzi
ul. Piotrkowska 104
Prezydent Miasta Łodzi
w dniu 4 września 2009 r.
ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze:

podinspektor/inspektor w Oddziale Księgowości Majątkowej
w Wydziale Księgowości Urzędu Miasta Łodzi

Wymiar etatu: 1 etat
Rodzaj umowy: umowa o pracę (zgodnie z art. 25 Kp)
Wykształcenie: minimum średnie (ukończone zdanym egzaminem dojrzałości)

Zadania osoby zatrudnionej na tym stanowisku:

  • prowadzenie księgowej ewidencji ilościowo – wartościowej wartości niematerialnych i prawnych,
  • prowadzenie księgowej ewidencji ilościowo – wartościowej środków trwałych pozostałych,
  • uzgadnianie ewidencji środków trwałych pozostałych oraz wartości niematerialnych i prawnych z książkami inwentarzowymi prowadzonymi przez komórki organizacyjne, nie rzadziej niż dwa razy w roku,
  • rozliczanie inwentaryzacji wartości niematerialnych i prawnych i sporządzanie arkuszy różnic,
  • prowadzenie kontroli arkuszy spisu z natury, wydawanie druków protokołów z kontroli przeprowadzanych inwentaryzacji oraz druków z zakończenia przeprowadzania inwentaryzacji przez zespoły spisowe,
  • prowadzenie ksiąg inwentarzowych dla środków trwałych pozostałych znajdujących się na stanie wydziału oraz ewidencji ilościowej środków trwałych pozostałych nie ujętych w książce inwentarzowej,
  • przestrzeganie terminowego składania oświadczeń majątkowych przez pracowników Wydziału,
  • przygotowywanie dokumentacji księgowej do przekazania do archiwum zakładowego,
  • zaopatrywanie pracowników Wydziału w materiały biurowe i gospodarcze oraz materiały informacyjne dla służb finansowych;

Wymagania:

warunkujące dopuszczenie do udziału w naborze:

  • staż pracy – minimum 5 lat w służbach ekonomicznych,
  • niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie,
  • nieposzlakowana opinia,
  • wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji;

niezbędne:

  • znajomość przepisów ustawy o rachunkowości,
  • znajomość zasad funkcjonowania samorządu terytorialnego i procedur administracyjnych (Kpa),
  • umiejętność biegłej obsługi komputera,
  • umiejętność planowania i sprawnej organizacji pracy,
  • samodzielność w pracy oraz własna inicjatywa,
  • umiejętność pracy w zespole, komunikatywność,
  • poczucie odpowiedzialności za realizowane zadania,
  • rzetelność, dokładność, terminowość,
  • odporność na stres;

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • curriculum vitae,
  • list motywacyjny,
  • kserokopia dowodu osobistego,
  • kserokopia dokumentu potwierdzającego posiadanie wymaganego wykształcenia,
  • kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego stażu pracy (świadectwa pracy, zaświadczenia pracy),
  • oświadczenie o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie i korzystaniu z pełni praw publicznych, (w przypadku zatrudnienia, kandydat będzie obowiązany przedłożyć w UMŁ zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie w terminie 30 dni od daty zatrudnienia),
  • opinia o pracy bądź referencje z poprzednich miejsc pracy (jeżeli kandydat takie posiada).

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy złożyć bezpośrednio w sekretariacie Wydziału Organizacji i Kadr Urzędu Miasta Łodzi (ul. Piotrkowska 104, pok. 170) w zamkniętej kopercie oznaczonej imieniem i nazwiskiem kandydata z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko podinspektora/inspektora w Oddziale Księgowości Majątkowej w Wydziale Księgowości Urzędu Miasta Łodzi”

w terminie do dnia 14 września 2009 r.

Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy opatrzyć klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2008 r. Nr 223, poz. 1458)”.

Dokumenty kandydata wybranego w naborze i zatrudnionego w Urzędzie zostaną dołączone do jego akt osobowych. Dokumenty pozostałych kandydatów będą przechowywane w Oddziale Spraw Osobowych Wydziału Organizacji i Kadr UMŁ przez okres 1 miesiąca od dnia upowszechnienia informacji o wyniku naboru. W tym okresie kandydaci będą mogli odbierać swoje dokumenty za pokwitowaniem.
Urząd Miasta Łodzi nie odsyła dokumentów kandydatom. Po upływie 1 miesiąca od dnia upowszechnienia informacji o wyniku naboru, nieodebrane dokumenty zostaną protokolarnie zniszczone.


Źródło: Wydział Organizacji i Kadr UMŁ
Informację wprowadził(a): Tomasz Wilk (2009-09-04)
Rejestr zmian | Statystyka | Liczba odwiedzin: 2157
Redakcja     Administracja     Wykonanie:  P®ESTO