Strona głównaDodaj do ulubionychPowiększ tekstZmniejsz tekst
Strona główna
 
Menu
Podinspektor/inspektor w Zespole Ochrony Zabytków w Biurze Architekta Miasta w Departamencie Strategii i Rozwoju UMŁ<<

2012-02-01

Urząd Miasta Łodzi
ul. Piotrkowska 104, 90-926 Łódź,
ogłasza nabór kandydatów do pracy na wolne stanowisko urzędnicze

podinspektor/inspektor
w Zespole Ochrony Zabytków
w Biurze Architekta Miasta
w Departamencie Strategii i Rozwoju

Wymiar czasu pracy: 1 etat – pełen wymiar czasu pracy
Numer ewidencyjny naboru: 23/DR-BA.II/3/II/2012
Data publikacji ogłoszenia: 01 lutego 2012 roku
Termin składania ofert: 13 lutego 2012 roku
Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych: < 6%

Warunki pracy na stanowisku:

  • praca przy komputerze,
  • praca w pozycji siedzącej,
  • możliwa praca w terenie poza siedzibą Urzędu.

Do zakresu zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało w szczególności:

  • przygotowywanie i opracowywanie projektów decyzji i postanowień dotyczących obiektów figurujących w gminnej ewidencji zbytków oraz ujętych w rejestrze zabytków,
  • analizowanie rozwiązań plastycznych na terenie miasta Łodzi,
  • współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi UMŁ oraz administracją rządową, w tym z Wojewódzkim Urzędem Ochrony Zabytków,
  • uczestnictwo w odbiorach technicznych obiektów i prac realizowanych w oparciu o opiniowane projekty,
  • zatwierdzanie pod względem urbanistyczno – architektonicznym projektów pomników i innych dzieł plastycznych oraz urządzeń przeznaczonych do umieszczania w miejscach publicznych i wpływających na wygląd obiektów budowlanych,
  • archiwizacja prowadzonych spraw.

Wymagania niezbędne/konieczne:

  • obywatelstwo polskie z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych,
  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  • niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • wykształcenie wyższe magisterskie o jednym z kierunków: architektura i urbanistyka, historia sztuki lub ochrona dóbr kultury,
  • pracowniczy staż pracy: w przypadku stanowiska podinspektora staż pracy nie jest wymagany, w przypadku stanowiska inspektora wymagany jest co najmniej 3-letni staż pracy w projektowaniu lub administracji,
  • wiedza z zakresu ustaw: o samorządzie gminnym, o pracownikach samorządowych, o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami, prawo budowlane w zakresie dotyczącym obiektów figurujących w gminnej ewidencji zabytków oraz ujętych w rejestrze zabytków, o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym w zakresie dotyczącym obiektów figurujących w gminnej ewidencji zabytków,
  • znajomość procedur administracyjnych (Kpa),
  • znajomość Statutu Miasta Łodzi oraz Regulaminu organizacyjnego Urzędu Miasta Łodzi,
  • umiejętność obsługi (MS Office, Corel, Photoshop itp.) oraz urządzeń biurowych,
  • znajomość zagadnień plastyki, architektury, urbanistyki i planowania przestrzennego.

Wymagania dodatkowe:

  • wiedza z zakresu doktryn konserwatorskich dotyczących ochrony zabytków nieruchomych,
  • wiedza z zakresu historii architektury XIX w i połowy XX w.

Oferta kandydata musi zawierać:

  • CV wraz z listem motywacyjnym podpisane odręcznie (brak własnoręcznego podpisu na wymienionych dokumentach powoduje niespełnienie wymagań formalnych),
  • kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie*,
  • kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, ewentualne dodatkowe uprawnienia i kwalifikacje,
  • kserokopie świadectw pracy i/lub zaświadczenie o zatrudnieniu, zawierające okres zatrudnienia, w przypadku pozostawania w stosunku pracy,
  • w przypadku niepełnosprawności kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność,
  • oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego* lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa państwa Unii Europejskiej lub innego państwa, którego obywatelom przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej*,
  • oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych oraz że nie toczy się wobec kandydata postępowanie karne*,
  • oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe*,
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.*).

* Druki oświadczeń do pobrania na stronie BIP Urzędu Miasta Łodzi

Dokumenty zawarte w zamkniętej kopercie z podanym imieniem, nazwiskiem i adresem zwrotnym kandydata oraz z dopiskiem:
„Nabór Nr 23/DR-BA.II/3/II/2012.”, należy składać osobiście lub przesyłać na adres:

Urząd Miasta Łodzi
Kancelaria Urzędu,
Wydział Zarządzania Kontaktami z Mieszkańcami w Departamencie Obsługi i Administracji (parter),
90-926 Łódź, ul. Piotrkowska 104

w terminie do dnia: 13 lutego 2012 roku

Za datę doręczenia uważa się datę otrzymania dokumentów przez Urząd (datę wpływu). Dokumenty doręczone po ww. terminie składania dokumentów nie będą rozpatrywane.

Nabór realizowany jest zgodnie z procedurą określoną szczegółowo w zarządzeniu Nr 376/W/11 Prezydenta Miasta Łodzi z dnia 8 grudnia 2011 r. w sprawie powołania Komisji ds. Naboru oraz wprowadzenia Procedury naboru kandydatów na wolne stanowiska urzędnicze w Urzędzie Miasta Łodzi i wolne stanowiska kierowników miejskich jednostek organizacyjnych.

Przewodniczący
Komisji ds. Naboru
Barbara Mrozowska-Nieradko


Źródło: Departament Obsługi i Administracji, Wydział Organizacyjny
Informację wprowadził(a): Piotr Kawecki (2012-02-01)
Rejestr zmian | Statystyka | Liczba odwiedzin: 1925
Redakcja     Administracja     Wykonanie:  P®ESTO